Kaasupolkimen viiveestä helposti eroon
Nykyautoissa kaasupolkimeen on yhdistetty elektroninen ohjausyksikkö joka muuttaa kaasupolkimen liikkeen elektroniseksi signaaliksi. Tämän signaalin mukaan moottoria ohjaava tietokone annostelee auton tehoa. Monissa autoissa esiintyy häiritsevän suuri viive kaasun painamisen ja moottorin reagoinnin välillä. Ilmiö voi haitata ajamista erityisesti mäkilähdöissä, ohituksissa ja nopeissa vaihdoissa. Ratkaisu vaivaan on pieni ohjausyksikkö nimeltään KCR Sprint Booster. Kaasupolkimelle uusi elämä - kuin koko autollesi
KCR Sprint Booster asennetaan kaasupoljinasetelmassa olevan ohjausyksikön jatkoksi. KCR Sprint Booster muuttaa kaasupolkimen potentiometristä tulevaa elektronista signaalia välittömästi kaasupolkimen asennon mukaan. Sprint Booster ei muuta moottorinohjausyksikön tai muiden ajonhallintalaitteiden kuten ABS:n tai ESC:n toimintaa. Sprint Boosterin mikroprosessori tunnistaa sekä kaasupolkimen asennon, sen muutokset ja muutoksen nopeuden. Tuloksena on se, että moottorin ohjausyksikkö saa viiveettömästi tiedon kuljettajan toivomasta tehosta ja sen muutoksesta. Mikroprosessori tunnistaa sekä kaasupolkimelta tulevat signaalit, että lähtevät muutetut signaalit. Olipa autosi manuaali tai automaatti, diesel tai bensiini - KCR Sprint Booster auttaa Sprint Booster on tarkoitettu elektronisella kaasupolkimella varustettuihin autoihin. Valikoimassa on suuri joukko autoja. Se sopii useimpiin sekä käsi- että automaattivaihteisiin, kuin myös diesel- ja bensiinikäyttöisiin autoihin. Pienillä käyntinopeuksilla reagointi kaasuun on selvästi nopeampi kuin auton alkuperäisellä järjestelmällä. Isoilla vaihteilla kiihdytettäessä viive on lähes olematon ja vielä suurillakin käyntinopeuksilla reagoinnin parantuminen on selvästi havaittavissa. Tämä parempi reagointi kaasupolkimen liikkeisiin antaa kuljettajalle turvallisemmat kiihdytykset ja pienemmälle vaihtamiset. Ja kaupan päälle ajaminen voi olla taas hauskaa! Todella helppo asentaa - jopa minuuteissa KCR Sprint Booster painetaan suoraan kaasupolkimen potentiometriin ja alkuperäinen pistoke painetaan kiinni KCR Sprint Boosteriin, ja asennus on valmis. Yksikön mukana tulevalla ohjaimella voi valita Sprint Boosterin kolmesta eri toimintatilavaihtoehdosta painiketta painamalla sopivan tehoasetuksen. Valintakytkin voidaan sijoittaa auton kojetauluun josta asetusta voidaan helposti muuttaa, tai se myös irroittaa kokonaan perusasennuksen jälkeen. Enemmän irti myös KCR Diesel Power -tehoyksiköstä Sprint Boosterin avulla Sprint Booster on täysin yhteensopiva alkuperäisten KCR Diesel Power -tehoyksiköiden kanssa. Suosittelemme KCR Sprint Boosteria asennettavaksi KCR tehoyksikön rinnalle, jolloin saat maksimoitua autosta saadun tehonlisäyksen - ilman kaasupolkimen viivettä.
HUOMIO SPRINT BOOSTER -TILAUSTA TEHDESSÄSI TÄMÄ! Muista AINA kertoa tilausta tehdessäsi tilauslomakkeen 'Vapaamuotoinen viesti tilaukseen liittyen'-kentässä autosi merkki, malli, vuosimalli, alkuperäinen teho, vaihteiston typpi (manuaali vai automaatti) sekä moottorin kuutiotilavuus ja onko kyseessä bensiini vai diesel. Kun annat nämä tiedot tilauksen yhteydessä, niin varmistumme että saat juuri oikean KCR SprintBooster tuotteen. Tarvittaessa otamme myös yhteyttä lisätietoja varten ennen lähetyksen pakkaamista.
|